Söndagen..

..var perfekt!

Vaknade vid halv två tiden hur seg som helst, förstod inte riktigt vad som pågick. Drömde att jag var i Göteborg hos min kusin och att vi skulle gå ut och festa, men jag och Patti var inte sminkade, så vi fick lägga mascara så bra som det bara gick på spårvagnen, så fattade verkligen ingetting när jag vaknade!
Gick till vardagsrummet för att kolla på TV och bara sega, mina vader DÖDADE mig, hade så ont, från lördagskvällen, herregud vilken smärta :S

Vid femtiden kom Patti och Gina förbi på kaffe.
Vi satt och drack kaffe och spelade Remi fram till kl 18, då började One Tree Hill,så vi tittade på det. Efter det var det ju självklart GOSSIP GIRL! <3 När det slutade bytte vi till sexan och tittade på Hål i väggen och efter det var det Parlament, kl 21 började Sanningens Ögonblick, HERREGUD SÄGER JAG BARA! Skulle aldrig i mitt "liv" ställa upp på nåt sånt, skämma ut mig för allt och alla, fy fan asså!

Åkte till Åby för att Sebbe skulle lämna en väska där, och sen hem igen!
En helt underbart veckoslut!


XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

hahaha aa asså på sanningens ögonblick, asså hon "betalade" med oralsex för ett sönderslaget bord. haha, piiiiinsam människa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback