Sorry för..

..dålig uppdatering!

Inte för jag har nån bra orsak till varför jag inte uppdaterat förutom att jag inte haft så mycket att berätta.

Det har snöat jättemycket under kvällen och jag ÄLSKAAR snö, önskar att det kunde vara snö året om, fast att det kunde vara varmt utan att snön smälter!
Älskar mysiga hemmakvällar då snön faller och man sitter hemma, spelar kort och dricker o'boy eller te (så som jag och Patti gör året om).

Var på modevisning med Patti & Karina idag. Sådär småtråkigt måste jag säga, trodde det skulle vara mycket längre, var där i ca 15 minuter och sen tog det slut :S, men det var mycket bättre än att sitta hemma och uggla måste jag ändå erkänna.
Efter det åkte vi hem till Patti och gjorde O'boy med grädde och chokladsås och feta oss.

Nu är jag hemma och längtar tills på torsdaag, OOOOH KAN DET INTE BLI TORSDAG IMORGON?!


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback