STÄD..

..DAG!

Vaknade vid ett imorse, gick upp, drack kaffe, borstade mina tänder och började städa huset med mamma.
Dammade ALLT, städade det lilla vardagsrummet vi har, som är min brors och min hunds rum. Min bror har sin data där samt playstation och tv, så de två är ALLTID där inne!
När jag säger bror, menar jag kille, med andra ord KATASTROF! Tog bort alla kuddar från soffan, flyttade hela soffan (det är en stor soffa som går från den ena väggen till den andra), dammsög och det var BARA Simbas hundhår där och hans "leksaker" som var trasiga, gammalt godis och en massa annat äckligt.
Städade hela det rummet, dammsög och moppade, tror jag fick en allergisk reaktion av dammet.

Därefter gickjag till bibliotket för att äntligen låna min bok som kom in idag, mitt vågräta liv heter den, den är OERHÖRT bra, har läst halva boken bara med Anisa och Barre, nu lånade jag den för att läsa slutet, men jag var tvungen att börja om från början när jag påminde mig själv hur bra den är.
Efter mitt besök på biblioteket träffade jag Gabriella en stund och tog en cigg med henne. Skönt sådär med kompisar man sällan träffar, man uppskattar det mer när man väl ses.
Båda jag och hon har kommit fram till att vi börjar bli gamla eftersom vi började prata om att sluta dricka med tanke på hur alkoholen påverkar oss och våran kropp :S VAAA??!! Sens när börja jag tänka på sånt?
För 2 år sen visste jag ens inte va för funktion min lever hade på min kropp, men men, man lär sig ju äldre man bli.

Kom hem, gjorde macaroni n' cheese och la mig i soffan i köket och läste min underbara bok.

            


XoXo



Kommentarer
Postat av: Gabriella.

underhållande blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback