Svullo..

..dag.

Vaknade imorse och åt typ 10 pannkakor med Nutella, hej riktig Bosnier :P.
Gick till stan för att betala in en sak och sen gick jag hem igen, det fanns massa rester från igår så jag åt upp det, efter dte kom jag på att jag hade ju köpt Macaroni N' Cheese på City Gross för ett tag sen, så jag gjorde det också, men det räckte inte så jag gjorde kyckling nudlar och kollade på Beverly Hills, SOM JAG HATADE NÄR JAG VAR LITEN..

Nu sitter jag här vi datan och äter godis som jag köpte på väg hem och väntar på att min andra halva ska ringa mig så att vi kan gå till hennes moster och förhoppningsvis äta :P HAHA!

Kommentarer
Postat av: Petra

Nutellaaaa <3

Postat av: Petra

Nutellaaa <3

2008-11-04 @ 21:09:08
URL: http://petraloften.blogg
Postat av: Sofia Andersson

Vem tycker du ska vinna presidentvalet i USA?

Hoppas annars du har haft en trevlig dag :)



Kram Sofia

2008-11-04 @ 23:16:54
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback