Vilken..

..morgon!

Somnade i vardagsrummet inatt, vaknade typ vid 9 tiden imorse och gick och la mig i mitt rum, kunde inte somna om, helt sjukt!
Hörde att telofonen ringde en stund efter det, mamma pratade på svenska, fattade direkt att dte var från jobbet då. Hon kom och väckte mig, sa att jag började kl 11 och skulle sluta halv två, jag tänkte okej vad skönt, då kan jag åtminstone sova till kl 10, men neej neej, klockan var redan 10, kändes som om att hade kagt mig i sängen en kvart innan det, men tydligen hade jag legat där i en timme!
Gick till jobbet, dödstrött, jobbade den lilla tiden jag hade, sen tog jag bussen hem och la mig i soffan för att kolla på tv, somnade direkt!
Vaknade av att Orhan ringde mig, jag trodde att det var Patti som ringde från hans telefon :S så jag tänkte (i sömnen) ringer upp henne sen, sen kom jag på, hon är ju hemma, hann inte svara på hans samtal men jag lyckades bli väckt iaf ;)

Hade sagt till Patti att jag skulle komma till henne och hjälpa hene städa hennes garderob, men det är jag för trött för.
Ska sitta hemma och ta dte lugnt (för ovanlighetens skull) och imorgon kan vi fixa hennes garderob, som jag ska vandalisera :D

Nu ska jag gå och äta nåt, (vilken chock) och sen kolla på film eller nån serie, har fortfarande inte hunnit se det sista avsnittet av Gossip Girl, DET är en chock (utan ironi) men men..
Uppdaterar senare.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback