You're a..

..womanizer baby!

Så bra låt, får inte ut det ur huvudet!

Gjorde en körsbärspaj idag sen fanns det en massa deg över så jag tog den och gjorde hallonpaj också!
Innan hallonpajen var klar bestämde jag och Patti oss för att spela remi hos henne, så jag bad mamma ta ut pajen när den var klar!

Gick hem till henne, och som VANLIGT vill vi feta oss.
Så vi gick till konsum, köpte bröd och gröna bönor, gick hem till Patti och gjorde äggröra (som alltid) med gröna bönor och massa citron över, vi gjorde en macka utav det och gott som fan blev det.

Spelade remi en stund, till vi insåg att jag bara vann och vann hela tiden, så till slut lät jag henne ;) HAHA, noooot!
Drack hennes afrikanska te som jag ÄLSKAAAR!

Nu ska jag kolla om brorsan har några bra filmer på sin dator, så att jag kan somna!
Ska träffa Pega imorgon, TIDIGT! Så jag måste lyckas somna snart så jag kan vakna tidigt.
Nån som har sömntabletter att ge mig ?

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback