07.36...

...Blev jag väckt idag!

BOOM BOOM BOOM, det hördes ut i väggarna, taket och golven!
Jag försökte hålla för mina öron för att kunna sova, men dte var helt omöjligt..
Gick in till min brors rum , han sov som ett litet barn sen in i mamma och pappas rum , pappa hade redan gått till jobbet men mamma , hon sov som en stock!
Började tro att jag hade fått psykodeliska ryck i hjärnan.
Kollade ut genom fönstret för att konstantera att de höll på och bygga uppe på taket eftersom det har börjat läcka!
Varje gång jag trodde de var klar satte de igång igen, det var bara att gå upp ur sängen och leka med Simba.
Tack och lov så gick de vid ett tiden eftersom det började regna och jag kunde somna om och sen vakna kl fyra för att kolla på repriserna av Top Model 5.

På tal om Top Model, så var ju finalen idag!
Är så himla besviken , ville verkligen att Anya skulle vinna och NEEEJ inte för att vi heter samma sak utan bara för att hon var så himla snygg, en riktig modell, men men , det verkar som om att tom Tyra Banks gör fel ibland ;)

Nu ska jag kolla på Gossip Girl och sen sova.
De ringde från jobbet idag faktiskt och frågade om jag kunde jobba imorgon från 13.30 till 18.30 och eftersom jag ändå inte har nåt liv kan jag lika gärna göra det.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

bra Anja jobba påå du! Haha har inte mer liv än dej askim så att:D

Postat av: Elina

bra Anja jobba påå du! Haha har inte mer liv än dej askim så att:D

2008-10-02 @ 21:02:51
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Petra

Gossip Giiiiiiiiiirl nööööööörd!!!

I Don´t Wanna Work Today!! NOOO STREEEEEESS!!!!

Skjut mig snääälla?!

2008-10-02 @ 22:34:53
URL: http://petraloften.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback