Bästa låten..

...Britney Spears feat. Fabolus - Break the ice (remix)

OMG! Hittade precis den låten på min dator , har inte lyssnat på den sens jag var i Göteborg i somras!
Den är såå bra, påminner mig om hela underbara sommaren jag spendera i Dajanas bil med Anisa lyssnades och sjungandes till den här låten och massa andra låtar som ALLTID kommer att påminna mig om sommaren 2008 i Göteborg!
Idag visade det sig att mina föräldrar ska till min kusin Anisa på fredag , YEEEEEEEES!!
Har saknat henne så sjukt mycket , längtar verkligen!

Idag var jag ute med Patti, Gina, Johan, Johans hund Athena och Simba, oj oj oj oj!
Det gick åt HELVETE rent sagt , de ville inte dejta varandra utan de ville skälla på varandra istället.

Ett mirakel har skett , Patti vågar gå i närheten av hundar, speciellt min hund som en gång fick henne att börja gråta i mitt kök.
Grattis till Patti som äntligen vågade sig på det!

Ska hoppa in i duschen nu , hörs sen!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback