Dagen från..

..helvetet!

Började med att mamma väckte mig vid 8 eftersom hon letade efter sin hårborste i mitt rum :S jag började skrika och kasta saker på henne men hon verkade inte fatta att jag ville få ut henne ur rummet utan hon trodde att jag hade vaknat, då började hon sjunga.
När hon väl hade gått ut lyckades jag somna om, pappa körde henne till jobbet vid halv 10 och efter det kom han in i mitt rum och undrade ifall han fick låna min data , "Nee pappa , du får inte , jag behöver den nu medans jag sover för att uppdatera alla människor där ute om mina REM-drömmar" , efter massa skrik på han också tog han den och gick ut!
Eftersom min bror har alla filmer och serier på sin dator så brukar jag ta in hans data in i mitt rum för att titta så att jag kan somna.
Kl 10.30 imorse kommer han in och börjar skrika på mig eftersom jag alltid tar den utan att lämna tillbaka den, snälla kan du inte vänta tills jag vaknat och sen skälla ut mig. Vi hade också stans bråk och jag slängde ut honom bara för att att en kvart senare höra hur han leker med hundjäveln utanför mitt rum bara för att störa mig ännu mer. Så tyckte jag att dt var lika bra att gå upp eftersom jag ändå skulle till Deni och kolla på våra bästa år men han ringer och avbokar i sista sekund bara för att han har en föreläsning. Ringer Patti som nästan från en hjärtattack för att jag ringer så tidigt och säger att hon ska skriva in i NT om att jag för första gången är vaken den tiden!
La på med henne gick in till mitt rum, fortsatte att läsa min bok och somnade om igen och vakna utvilad kl 15.32 :P :D




XoXo

Kommentarer
Postat av: Petra

I looooove Simba! =D

Postat av: Anjaa

d inte Simba å bilden :P

2008-10-28 @ 01:22:06
URL: http://bambiiii.blogg.se/
Postat av: Merdi

h,,, inte simba på bilden vem e de da??hahaahahah

2008-10-28 @ 01:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback