helgen..

..var den bästa på länge!

Började i fredags med att Merdi skulle fira sin födelsedag så förfesten började hemma hos henne.
Jag, Irma, Sanela och Angie var på plats för att fira henne.
Vi drack lite, åt snacks och snackade skit hela kvällen typ.
Vid 22 tiden skulle de vidare till Monaco men jag och Irma skulle till Otten tills jag fick veta att Crossfire skulle uppträda och jag totalvägrar Otten när artister uppträder så vi följde med till Monaco.
Så full som jag var , dansade jag för mig själv på scenen, ramlade omkull och drack ännu mer tills Patti ringde mig oh bad mig komma till hennes kusin där festen fortsatte.
Mötte upp henne, Gianni, Orhan och Michael och gick vidare till hemmafesten där jag drack ännu mer.
Ytterligare två personer gjorde oss sällskap , tror inte att någon trodde jag var fullt normal så full som jag var, men men, Michael var lycklig iaf!
Somnade där vid 6 på morgonen med kläderna på och allt.
Väckte Patti som sov i sovrummet och jag av nån anledning sov i vardagsrummet :S HAHA!
Gick och åt pizza och sen vidare till Souzan på kaffe.
Satt hemma hos henne med hennes kompis och henne kille ( Pattis kusin ) han skulle åka till Göteborg samma dag så jag och Patti fick hans nycklar igen för att göra en underbar och lyckad hemmafest!
Så vi SPRANG hem typ för att fixa iordning oss.

Mötte upp Patti hos henne och vi började röra oss upp mot Irma för att möta upp henne också, idag skulle hon också festa med oss minsann.
Gick till hans lägenhet och började fixa oss, så sega som vi var tog det ett bra tag att göra det.
Ringde Orhan , Michael, Sandi, hans kompis och Milos när de kom , kom också Pattis kompisar (ca 5 killar till)
Sen kom Gina, Kim och Johan och vi började dricka.
Orhan och jag satt i köket som 2 outsiders, Patti däckade, alla gick förutom jag, Michael, Orhan och Irma.
Milos komm upp igen efter en stund och vi satt och snackade skit och gamla minnen tills halv 6 på morgonen då Patti vakna till och gjorde oss sällskap.
Vid 8 på morgonen gick jag och la mig medans Patti och Irma gjorde ägg och piroger.

Mådde så dåligt i söndags att jag var tvungen att gå hem , kunde verkligen inte vara kvar och hjälpa Patti att städa, FÖRLÅT ASKIM <3.
Nästa hel blir det Göteborg för min del , orkar inte vara här mer , det räcker , ibland får man nog!

Här har ni lite bilder från helgen.



Orhan & Jag



Orhan & Patti



Irma & Anja



Jag


XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback