I love you like a..

..fat kid loves cake!

Har inte uppdaterat här på år och dar, har inte haft så mycket att berätta, inte för att jag har det nu men men , i brist på annat att göra så får ni ett litet skitinlägg.
Kom hem för en stund sen , varit och promenerat med Patti , eller för en stund sen säger jag , va hemma runt halv 8 :P HAHA , så kallt ute , sitter fortfarande här hemma och darrar av kyla :S helt sjukt!
TA MIG UTOMLANDS! nu nu nu nu nu nu...
Sitter här och är proppmätt på allt möjligt i kylskåpet , så fort vintern närmar sig och det blir kallare ute  sitter jag inlåst hemma och svullar dag in och dag ut.

Imorgon ska jag och Patti baka muffins sen ska vi hem till Merdi och dricka kaffe och på morgonen innan det ska jag hem till Deni och kolla på våra bästa år.
På onsdag ska jag sitta hemma och ta det lugnt :P
På torsdag ska vi till stan och fixa Sebbe present.
På fredag åker Irma ner , :'( kommer inte hem försen i Januari, HATAR DIG HATAR DIG SOM BARA LÄMNAR MIG!
På lördag fyller Sebbe 19 så vi ska fira han kl. 17.00 i lokalen sen ska vi till Club Honey, där är det också Halloween och med Halloween innebär att man klär ut sig och YES, jag ska vara en fylld oliv :D


Kan inte fatta att det har gått ett helt år, tänker på det varje dag , önskar jag kunde riva ut den sidan i mitt minne.
Hur svårt ska det egentligen behöva vara att bara sluta tänka på det och bara sudda ut det ?
Men men , ångra aldrig nåt som en gång fick dig att le.





Keri Hilson feat. Chris Brown - Superhuman.

XoXo


Kommentarer
Postat av: Elina

Ojdaaa, nån här har uppdaterat. Du är inte ensam om att käka som en häst på vintrarna man går typ i ide:P

Postat av: Merdi

Hejjj upp svullna bulle...de va på sin jävla tid att du uppdaterade denna blogg..ser att ni ska hem till mig imån på besök hmmmm man brukar ringa o kolla om de går bra fast man har mina hemmanyckel hahahahah...ejjj ta me muffins kan svullna ozå upp lite har käkat bara sallad denna vecka hahah..



XoXo

2008-10-28 @ 01:24:40
Postat av: Anjaa

Haha , men Elina, till skillnad från mig ser du INTE ut som en häst :P

2008-10-28 @ 01:49:10
URL: http://bambiiii.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback