Nej Nej Nej...

...det här få INTE hända!!

Fick reda på att mamma ska jobba på ett annat apotek på söndag och hon börjar 10 på morgonen, så vi kanske inte kan åka imorgon , men hon ska kolla ifall någon kan byta av henne så att våran resa ändå blir av, OOOH SNÄLLA KAN NÅGON TA HENNES PLATS?!
Fast med min vanliga tur kommer ingen ta hennes plats och jag kommer vara kvar i den här hålan , tack men nej tack, jag sticker själv!

Iallafall, kom hem för en stund sen, har varit ute med Patti hos hennes kusin, medans de festade och hade roligt, satt jag och Patti i köket i våra mjukiskläder och spelade remi som två riktigt nördar!
Det måste ju alltid finnas outsiders på fester och idag fick jag och Patti äran att vara det :P men men , vi hade roligt för oss själva! SOM VANLIGT!!!!

vet inte riktig vad jag ska göra nu ?
Är lite nere för det här med Göteborg så inget känns riktigt kul att göra, tänkte se på Gossip Girl, men inte ens det låter lockande längre, vilka problem jag har , INGA med andra ord!
Tänkte om jag skulle gå och titta på tv en stund men orka, kommer ändå inte kunna koncentrera mig på det för jag kommer sitta och tänka på allt det roliga jag kommer att missa ifall jag inte åker!
Så jag sitter här och bloggar om absolut INGETTING!
Ska kanske börja skriva om mitt gamla liv, då skulle jag ha fullt upp minsann, speciellt det här året!

Ska gå ta nåt och äta nu (om jag får ner nån mat) och sen försöka sova, (om det går)
OOOHHHH, JAG BARA MÅSTE FÅ ÅKA!



Ohh, tänk om jag inte får se dom imorgon :(


XoXo

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag kan ta hennes plats bara för att du ska få åka. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback