Så var det..

..fredag igen!

När fan gick veckan förbi?
Igår trodde jag att det var Måndag och fattade inte riktigt vad folk som höll systembolagpåsar höll på med riktigt, tills jag insåg att det var torsdag och i Norrköping är torsdag lill-lördag och inte onsdag!
I onsdags var jag och Patti på Black Horn, tog några drinkar och sjöng karaoke för kung och fosterland, oj oj oj vad roligt vi hade det!

Ikväll ska vi till Black Horn igen på en Chilensk fest, lyckat? Det berättar jag imorgon.

XoXo

Kommentarer
Postat av: Elina

hihi späääännande;), du blir oxå bättre på o uppdateraa:D

Postat av: Petra

Åfyfan! Fatta lång helgen då! Torsdag, fredag OCH lördag! =D Kanon!

2008-11-04 @ 12:24:45
URL: http://petraloften.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback