världens...

...underbaraste helg!

Har jag haft.
Åkte till Anisa fredags med mina föräldrar , vi började fixa oss DIREKT! Tog några drinka hemma och sen hem till Oscar för att börja förfesta!
Vilken förfest asså.
Jag och Dajana dansade kolo med trulex, Anisa dansade HELA TIDEN, jag lekte med Oscars hund, tvinga en kille översätta en låt till mig, fyllde Anisas väska med hundmat, släckte lampan på toan och lekte att vi var på Inferno, gömde Oscars skor på en hylla m.m.
Sen åkte vi till Respekt och mina 2 Shahins skjutsade oss.
Inte nog med att vi redan var hur dragna som helst  vi fortsatte att dricka där också.
Efter det gick vi vidare till Rio Rio som är en nattklubb, på en båt på vatten.
HUR ROLIGT SOM HELST!

Vaknade lördag morgon med världens sämsta minne, hahaha!
Åt lite mat , duschade åkte hem till Dajana för att hälsa på hennes föräldrar, syster och lillebror , KAKOJE!?
Efter det gick vi till Viktoria där mina favoritvakter jobbar, drack ihjäl oss där, drev sönder oss sen vidare till Respekt vart det var Zurka (Bosnisk Fest).
Hade så roligt att jag glömde bort mina 10 cm klackar och bara dansade och hade hur roligt som helst, tills det blev bråk! SOM PÅ ALLA JUGGEFESTER :P
Dajana och hennes syster drog hem men jag och Anisa stannade kvar och dansade och larvade oss.
När jag kom ut och satte mig på bänken utanför, kände jag hur mina fötter värkte, fy helvete asså, hade tom fått en glasbit i foten så jag blödde, men men, lätt värt det!
Vi gick vidare till Rio Rio men vi kom tyvärr inte in :( eftersom dt var stägningsdags där då, men men, nästa gång som vakten sa..

Här är lite bilder från helgen!



           




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback