Vilken...

...jobbig morgon!

Inte nog med att de bygger på grannens tak nu och lyckas väcka mig FÖR tidigt VARJE MORGON!
Idag hade nämligen jag och Patti tid på sjukhuset kl.10.
Hon ringde mig flera gånger på min mobil och på min hemtelefon utan att lyckas väcka mig på nåt sätt. Tillslut kom hon hem till mig och plinga på min dörr, dålig idé med tanke på mitt morgonhumör, jag öppnade dörren sa att jag ska fortsätta sova och resten minns jag inte!
Ringde henne vid två-tiden då jag hade vaknat med honn skrattade åt mig bara, men men vad ska man säga?

Imorgon åker jag, mamma och pappa till Göteborg, ska bli så skönt att komma iväg, orkar inte med Norrköping längre, för Guds skull jag går inte ens ut på vardagarna längre, så nåt fel måste det vara om JAG sitter inlåst hemma :S
Men rent ut sagt så är Norrköping en tråkig stad, finns inte så mycket att göra ifall du inte väljer att umgås i fel kretsar.

Synd att min bror och min hund inte ska följa med , blir så orolig när han är ensam hemma, inte för han kommer göra nåt galet som man gör när föräldrarna är bortresta men för att han är s lat och inte kommer orka gå upp och äta eller nåt bara för att han inte orkar plocka bort efter sig sen, ska kanske baka muffins till han , eller vad säger du Petra ?? ;)

Så idag ska jag (konstigt nog) sitta hemma och bara glo, eller måste kanske packa ner lite saker jag ska imorgon, välja vilka outfits jag ska ha på mig imorgon och på lördag när vi festar!
LÄNGTAR SÅ SJUKT MYCKET!
Skulle egentligen kunna sitta i min kusins supa med henne bara och ha hur roligt som helst ändå, dricka kaffe och bara snacka skit hela helgen! Hur underbart som helst, KAN VI INTE ÅKA NU NU NU NU!!

Nee, nu har min bror precis kommit hem från McDonalds så jag ska äta med han och umgås lite med honom, det är sällan vi gör det men det är lika underbart varje gång!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Petra

HAHA! Lätt att du ska! Och så köper du plast skedar så behöver han inte diska heller! =D

Postat av: Anjaa

du är så smart Petra , du har svar till allt :D

2008-10-09 @ 23:02:28
URL: http://bambiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback