23/8 - 7/9 - Time Of My Lifee!!

TAA MIG TILLBAKA TILL ALANYA OCH SOMMAREN 2008 INNAN JAG KASTAR MIG SJÄLV I STRÖMMEN!

2 UNDERBARA veckor i värmen och sen komma hem till det här ?!
Frågan är ju VA FAN jag håller på med ?!
Varför bokade vi inte om våran resa Patti och stannade en vecka till ??
Varför mår jag så dåligt av att vara här ??
Stackars mina kompisar som BARA får lyssna på mitt tjat om Turkiet.
Ska låsa in mig i mitt rum för gott och stirra in i min vägg och bra GRÅTA!

TA MIG TILLBAKA TILL VÄRMEN
TA MIG TILLBAKA TILL HAVET
TA MIG TILLBAKA TILL LAMBADA
TA MIG TILLBAKA TILL PETRA OCH ELINA
TA MIG TILLBAKA TILL VÅRA SENA KEBABRULLAR
TA MIG TILLBAKA TILL DJADJO
TA MIG TILLBAKA TILL VÅRA SPRITSKÅLAR
TA MIG TILLBAKA TILL FÖRFESTERNA PÅ VÅRAN BALKONG

Kan inte , vill inte vara kvar här!



Anja, Petra, Patti och Elina

Elina; Du har en K*K i pannaaaaaan
Bartendern; What does that mean?
Elina; You have a strawberry heereee (petar på sin panna)
Patti; Noo , she said you have a dick there.
Anja & Petra; Ligger på marken och tjuter av skratt

Fanns inget bättre än att vakna, gå till stranden, gå till poolen, hem och duscha, ner och äta upp och fixa sig, vänta in Petra och Elina, börja förfesta, snacka om kvällen innan, äta våra nötter, ta en taxi till Lambada, komma dit, sjunga, dansa, dansa på baren, dansa barfota, dansa turkisk dans, dans VÅRAN dans, ha vattenkrig, ha iskrig, ha nötkrig, ha fruktkrig, vänta tills alla gått hem, vara de enda kvar, hjälpa de att städa, äta våra kebabrullar, höra Patti sjunga; EFTERFEST PÅ VÅRAN BALKONG!!! Ta en taxi hem sen bara för att gå hem och sova och göra exakt samma sak dagen efter!



Anja, Elina, Petra, Patti och födelsedagskillen

SVENSKA HORER ÄR VI ALLIHOPA, ALLIHOPA, ALLIHOPA, JAG MED OCH NORSKA MED VI MED OCH NORSKA MED

Våran "fina"påhittade låt till de sjuka Norska brudarna. Orka leka fina 24/7, efter den låten såg vi de ALDRIG mer igen på Lambada. Fy fan vilken tid asså, de bästa 2 veckorna i mitt liv tror jag. Eller vad säger du Patti ?? Ska vi åka tillbaka nu ??





MOVE YOUR BUNNY, MOVE YOUR BUNNY ALL NIGHT!

Nu skiter jag i det här.
Uppdaterar när jag kommit ut ur min depression.



Kommentarer
Postat av: Elina

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh, ashkiiiim! ta patti i din väska nu så drar vi och ja hömtar petra!!!!

Postat av: Petraa

Asså när du berättar hela dagen om och om igen så DÖR jag. Jag vill bara sätta mig och tjura på riktigt! Får skit ont i magen!

2008-09-17 @ 17:47:04
URL: http://petraloften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback