Bara för att..

..Jag skriver betyder det inte att jag har kommit ut ur min depression!


Mår inte bra , vill tillbaka!
Elina och Petra gör ju inte saken bättre som precis har kommit hem och berättar ALLT som vi har missat :(.
Det som känns så skönt är att de bor så nära mig och Patti, så vi kan hälsa på varandra OFTA!!


Har suttit hemma HELA DAGEN!
Ingen vill ju umgås med mig längre för jag bara pratar om Turkiet, Alanya och sommaren 2008!
Ringde Patti vid nio tiden (Den tiden då Petra och Elina skulle ha varit på vårat hotell) för att gå ut med mig en sväng.
Tog våran dagliga "Powerwalk" med cola, godis och french hot dog, medans vi gick runt halva stan och bara suckade.
Träffade Irma en stund vid henne för att prata ut om helgen OCH PATTIS LILLA INCIDENT ;) Likeeey Likeeey!!



 

Jag och Patti




Hemma nu och Elina skickade precis Sommartider till mig med Gyllene Tider , som är en av alla våra Lambada låtar.
Får ont i både magen och i hjärtat av all musik och alla bilder! Säger bara Alanya 2009 igen , UTAN TVEKAN!
Hur kan man fastna så mycket för något?
Det kommer jag ALDRIG att förstå..



 

4SH!




 


Kommentarer
Postat av: Elina

ååh, ja mår osså skit ju!! Tur att ni inte bor långt bort säger jag! OCh asså sommaren 09, då duuu. Helt galet, ja längtar......... :(

Postat av: Petraa

2009 är året det händer... IGEN! Det kommer bli så sjukt grymmt! 4SH, inga konstigheter! <3

2008-09-17 @ 17:41:56
URL: http://petraloften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback