Har verkligen..

..Inga ord kvar

Pratade med min Askim förut , som önskade mig ett bra liv.
Han jobbar inte på Lambada nästa år så i lär aldrig mer ses :'( , fy fan asså!
VILL INTE!
 By The Way , GOTT FOLK! Har ni hört senaste nyheten ??
Om inte , HÄR har ni den , svart på vitt!

"Amen duuu. Asså ni är så jävla efter i Sthlm det heter inte EEEH NEJ längre utan det heter JAG SKULLE INTE TRO DET VAAA!"

Så att ni vet det från och med nu , man får inte säga NEJ längre , du måste dra ut på hela skiten och säga , JAG SKULLE INTE TRO DET VAAA, för det så man "pratar i Stockholm"
Världen innerkrets , NOOOT!!




Kommentarer
Postat av: Elina

de e så dom "söta" små blonda flickorna trooor att man pratar, men de är dom själva som säger så. FUCK THEM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback