Hatade..

...Gossip Girl förut!

Kunde aldrig riktigt förstå vem som ställer upp på en sån dum serie?!
Vem orkade titta på 6-7 bortskämda snorungar på Upper East Side Manhattan och tycka det är interessant?
Snälla , vem vill titta på idiotiska bimbosar som har egna badrum , sovrum som är större än mitt hus, egna telefonlinjer.
De har obegränsad tillgång till sprit och pengar eller bara vad de än vill ha ? :S
Deras föräldrar är ALDRIG hemma , så de har all frihet i världen!
Visa mer Jackass på tv, Viva La Bam vill jag se.
Vänner, That 70's show, Dharma&Greg, Will and Grace, Scrubs, 2 and a half men m.m.
Orka med brats tänkte jag..

Fram tills igår , fanns verkligen ingetting på TV vid den tiden, jag satt hemma med min mag/kräksjuka och orkade knappt resa på mig ur soffan.
Zappar mig fram till kanal 5 , och där är dom!
Ohh , vad skönt det ska bli att somna framför tv:n nu tänkte jag.

Men nej , det blev visst så att jag satt som fastklistrad vid tv:n och nästan skrek på den när det blev reklamavbrott.
Kunde inte riktigt förstå mig själv efter det, tittade jag verkligen på Gossip Girl?!
Aa det gjorde jag , och det var så JÄVLA BRA!
Ska sitta fastklistrad vid datan hela dagen och börja titta från första början , säsong ett , avsnitt ett!
HELT UNDERBAAART!

UPPESITTARKVÄLL MED MINA NYA VÄNNER OCH NÅT ATT ÄTA!


Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Haha jag hatade också det innan, men sen var jag fast! Och nu sitter jag bara och räknar dagarna till nästa avsnitt kommer ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback