Huuuuuur...

....Tänker vissa människoooor ???????


"I want to move to Sweden , can you send me papers"

-Yes of Course! Min pappa äger invandrarverket och migrationsverket!
  DIna papper kommer hem i brevlådan imorgon i din lägenhet som jag också kan betala för.
  Ifall du inte visste så äger jag alla hotell i Sverige , min pappa öppnade en kedja på 70-talet som jag nu har fått ärva.
  Du behöver inte jobba eller nåt , luta dig tillbaka så står jag för allt!


"I'm sorry , then we wont see eachother . Have a happy life"

-Neeej! Men varföör?!
 Måste erkänna att jag blev ledsen ett tag, men det skulle jag ha blivit i vilket fall som helst, 
 Ifall vem som helst hade slutat!
 

"Can you give me 100 euro"

-Snälla , vet inte vart jag ska börja ? har redan fullt upp med att springa på stan och fixa dina papper , *NOT*
 Vill du att jag betalar din resa hit också ?
 Ta inte med dig nåt bagage , jag köper ALLT du pekar på här :P
 Eftersom min pappa äger hotell så kan du säkert få takvåningen där du har tillgång till egen pool, eget gym och en egen 
 hamam som gör att du känner dig som hemma?
 Ifall det blir ensamt kan du ringa hit nån av dina Lambada kompisar så står jag GÄRNA för deras biljetter och boende 
 också!


 A REAL MAN , PLEASE!
 

Kommentarer
Postat av: Elina

HAHAHAHAHAHA, ja finner INGA ORD, asså heeelt seriöst! Men anja du är jooooord av pengar vrf troru annrs vi skulle snacka me dej:O:O:O:O

Postat av: Petraa

HAHAHA chilla lite nu SWEDBANK! Du kan ju inte fixa hans papper för hitresan och ge han pengar till hans lägenhet där nere, han får väll förfan bestämma sig vart han ska breee!

2008-09-17 @ 19:10:49
URL: http://petraloften.blogg.se/
Postat av: anja

HALLÅ , DET ÄR MIN ASKIM VI PRATAR OM! Han får bådaa om han så vill :D

2008-09-17 @ 23:38:47
Postat av: bina

Yes, hon gick vidare till slutadition :)

2008-09-18 @ 01:36:23
URL: http://addiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback