Imorgoon..

..åker jag till Jönköping!

Vad skönt det ska bli! Orkar verkligen inte vara kvar här längre, samma sak dag in och dag ut :S Tar det aldrig slut?
Ska åka till Merdis familj och ta det lungt bara , måste få komma iväg , snabbt också!

Grattis till Merdi som fyller 24 år idag, du blir stoor flicka idaag .. ÄLSKAR DIG DUSO!

Så imorgon är allt jag har att se fram emot fram tills nästa vecka , då Petra och Elina kommer hit!
Ohh , vet inte om jag kan bli gladare än vad jag är nu?! HELT OMÖJLIGT!
Det roliga är att de tror att de ska få åka hem sen igen . *NOT*
Ska kedja fast som i mitt rum, de ska få allt de vill ha, mat, dricka de får tom gå ut och festa , men snälla , LÄMNA OSS INTE IGEN , DET VAR ETT HELVETE SIST :(..


Nu ska jag gå och kolla på TV lite och sen sova , ska upp vid 10 redan :O :O

God natt

Kommentarer
Postat av: Petra

Vi lämnar er inte ens om någon hotar med pistol eller mutar med guld!!! <3<3

Postat av: Elina

haha, klart vi INTE lämnar er!!!!! ååh ja vill komma nu!!!

2008-09-23 @ 00:03:13
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: anja

KOOM KOOM KOOM , hataaaar att må såhär dåligt! Hatar att inte ha er i SAMMA stad! :(

2008-09-23 @ 01:19:02
URL: http://bambiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback