No Stress!!

Chattar med Elina just nu , HAHAHAHA hon berättade precis om fönstret hemma hos våran kille , innan det berättade hon en annan sak som hände där också.
Hur du lyckas , det förstår jag inte! men jag säger bara såhär KLOCKREN ÄR DU!!

Patti skickar sms och bombar mig med att hon tror att hon har fått halsfluss, jag tror hon egentligen försöker komma med nån bortförklaring om att vi inte ska ut på våran powerwalk imorgon runt strömmen kl.11 ?!
Vi måste bli av med alkoholmagarna som är kvar från Turkiet!

Petra hade en idé förut , omhur vi skulle komma till Alanya, vi ska cyklaa!!

1.) Petra och Elina hämtar upp oss i Norrköping på sina cyklar!
2.) På så sätt kmr tiden gå snabbare och vi är framme i Alanya nån gång i mitten på nästa sommar.
3.) Vi får perfekt slimmade kroppar och är snyggast i Turkiet.
4.) Hakan kommer tappa hakan.

Nu ska jag fortsätta svulla och chatta med Elina.

Guten Nacht!


Kommentarer
Postat av: Elinaa

hahaha jadu jag lyckas alltid med de omöjliga!....Skulle oxå behöva springa jorden runt efter turkietmagen....MEn de där me cykeln låter bra då får man ju allt i ett packet!<3

Postat av: anja

men det är bra att göra omöjliga saker : du är udda unik , ingen annan like .. ME LIKE IT!

2008-09-19 @ 02:24:05
URL: http://bambiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback