Snaart..

...MÅSTE JAG ÅKA TILL GÖTEBORG!

Pratade med både Anisa och Dajana i telefon idag!
Sjukt hur mycket jag har saknat dom :S
Funderar på om jag ska åka nu i slutet av månaden till dom :S
Vet inte vad jag ska göra här hemma ändå ?
Jobbar gör jag ju inte längre , slutade skolan 2007 och HATAR att vara här nu efter Alanya, måste få skaka av mig all den negativa energin jag har.

Men kommer inte allt bara bli värre när jag kommer hem från Göteborg ?
Kommer må ÄNNU sämre sen , om det är möjligt!?!

Pratade med Dajana idag , vi kom fram till att det var Benet som snodde Bastians och Yoces tofflor när de var i Spanien, han slösade alla pengar hos ortopeden så han kunde ju inte komma hem från Spanien utan att ha shoppat nåt , drf snodde han en varsin toffla från dom , så det ska verka som om han shoppat så mycket skor!

Hockeyfrillan var också i Spanien med dom tydligen , UTAN ATT DE VISSTE ?! :O
Fatta vad oförskämt egentligen, han  bara la sig i Bastians handbagage och när Bastian sen öppnade väskan hoppade hockeyfrillan upp på hans huvud, fast bakifrån så han inte skulle märka.
Så han var i spanien de 2 veckorna de var där tills Bastian tillslut såg sig själv i spegeln och upptäckte att nåt var fel.

Dockan har åkt till Teneriffa för att jobba som flygvärdinna och terrorist, men hon var här ni helgen och ragga på Orhan ?
De värsta tåflörta under bordet när de trodde att ingen såg. Dålig stil av henne tycker jag , Orhan är nu ännu ett offer.
Santi följde också med henne för att hjälpa henne utvecklas som en professionell terrorist.
Med tanke på hans erfarenhet inam Al-Quida lär hon få sitt diplom på nolltid.

Det var allt för kvällen , ska sova nuu!

Guten Nacht .. ( Igen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback