Söndag, Måndag och Tisdag..

... Har jag inte lämnat mitt hus!

De som känner mig väl börjar tro att jag är allvarligt sjuk eller nåt!
Att JAG inte går ut utanför den här dörren, nåt stämmer inte.

Men orka liksom , har insett att det är mycket roligare hemma, kollar fortfarande på Gossip Girl och har blivit hur kär som helst i Chuck Bass , ohh vad fin han är!

Har inte mycket att skriva nu eftersom jag inte gjort nåt roligt förutom om ni inte vill veta va jag och min familj har ätit varje dag , vilket kan vara lite kul at veta .. *NOT*





Whoever said that money can't buy happiness doesn't know where to shop!



CA LA AMSTERDAM!


Kommentarer
Postat av: Petra

fettfräsch.NU ?! =O

Postat av: Elina

De där låter skööönt, men joo de är ju intressant, haha sånt som ja skriver:D

2008-10-01 @ 18:31:56
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: Anjaa

HAHA det har varit DÖDSSKÖNT! Mina komposar tror jag är deprimerad , men men :D

2008-10-01 @ 21:21:28
URL: http://bambiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback