Det finns verkligen..

..patetiska människor!

Jag vill INTE ha nåt med er att göra, lämna mig utanför erat sk "liv" , i mean it, leave me alone. Jag vet att det är svårt för dig att glömma mig med tanke på att jag var allt du andades för,men snälla, enough is enough. Livet går vidare, inte för dig kanske men för mig har det verkligen gått vidare.

Så irriterande, vissa kommer verkligen aldrig att förstå att jag inte vill ha nåt med dom att göra, jag vet att ni inte kan leva utan mig och att ni inte kan sova om nätterna för att ni undrar vad jag gör, vad jag har gjort och VEM jag har varit med. Jag är nästan som en kändis i era ögon, ni läängtaar efter att få höra det senaste nytt om mig och mitt liv.
SNÄLLA, jag är sarkastisk (FÖR ER SOM INTE FATTAR)
Men för DIG som är ute efter få vara med mig, NEVER GONNA HAPPEN och till dig som försöker vara mig, good luck you'll never pull it off!

Nu vidare till nåt helt annat, ikväll är det Arts Club hoppas vi på om Daniras v-familj kommer henm tidigt från deras middag så att vi hinner med tunnelbanan till Notting Hill, om inte, så är det Arts imorrn och jag lovar, om det krävs att vara lika full igen, för att inte minnas nåt jag gjorde sist, så ska jag fanimej vara det.
Ska dricka 7 Absinht och däcka TOTALT, ska tala om för nån att han är freakin hot igen, ska spela jenga med 2 idioter jag inte kommer minnas dagen efter, HAHAHA, Nee dåå, nu skojar jag bara.
Ska bara ta det lungt, men kul att veta att ni verkligen tror på allt!

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback