...



...

Hur gärna jag än vill att du ska lämna mig ifred så tyck du inte förstå!
Du förstår inte att du gör det svårare för oss båda, du har ditt liv nu och jag har mitt.
För första gången på länge har jag äntligen gått vidare så som jag har velat gå vidare och du måste komma och förstöra allt, du bara måste?

Inse fakta det är verkligen över, jag vet att du kommer läsa det här förr eller senare och jag vill bara att du ska inse att jag inte orkar mer.
Orkar verkligen inte mer, orkar inte med dina ursäkter, orkar inte höra att allt kommer ordna sig, orkar inte höra att du vet att det kommer bli du och jag, för det kommer ALDRIG bli så, inte igen, aldrig mer!

Du kommer alltid att vara speciell för mig med tanke på allt vi har gått igenom, du gjorde verkligen allt du kunde för mig och jag kommer inte glömma det, jag kan inte glömma det, vill inte glömma det.
Jag älskar dig för mycket för att kunna glömma nåt sånt, kommer aldrig sluta älska dig, glöm inte det!



XoXo

Kommentarer
Postat av: Medina

Hahah tako i treba, du vet hur nyfikna vi är. Även om du skulle vara på andra sidan världen så måste vi veta allt om varandra.



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback