Har precis..

..ätit en hel pizza!

Japp, åkte och handla med min v-mamma idag i Tesco, hon köpte 1000 pizzor och jag har precis ätit en hel pizza själv. Min v-pappa är hemma från jobbet idag. Han jobbar på en bank, för er som inte har följt nyheterna så är det världens demonstrationer här mot banker och alla klädda i kostym, mest engelska studenter som demonstrerar eftersom de anser att bankmän inte bryr sig tillräckligt mkt om miljön (om jag har fattat rätt) de slår tydligen ihjäl alla de ser ute i kostym, och min v-pappa sa igår; Jag ska ta på mig kostym med flit, jag är så himla arg, de skulle bara våga komma nära mig, skulle döda dom alla!
Han är ju bara för skön!

Mia har fortfarande vattenkoppar men de börjar torka nu, vi väntar bara på att Mak ska få, får han innan de ska åka till Bosnien (den 12:e April) så kan de inte åka eftersom de släpper inte ombord folk med smittbara sjukdomar!

Var hemma hos Danira igår kväll och skulle kolla på Bosnien-Belgien matchen, men deras bosniska kanaler funkade inte, så det blev Gossip Girl istället, med glass, chips, kakor, godis och cola :D

Ikväll ska jag ut med J.
Killen som satt med oss i våran "vip" förra lördan utanför Sound.

I helgen ska vi bara sitta hemma hos Melisa eftersom hon åker hem på söndag i 2 veckor och hennes v-familj ska till Turkiet på fredag så vi har hela huset för oss själva, vet inte än vi ska ut eller inte, men det lär märkas efter några drinkar hemma hos Melisa.

Nu ska jag kolla på Malcolm in the middle och sen kommer säkert barnen vakna, mina v-föräldrar är ute och äter lunch men de sa att de kommer komma hem innan barnen vaknar.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback