Hearts club ?

..No, its Arts Club!

Men Danira sa Hearts club hela kvällen (undra pga vad :P).
I lördags var vi i Westfield, jag Danira & Kate. Vi gick runt lite affärerna sen drog vi till Wagamama och käka. Efter det drog vi hem och börja fixa oss för kvällen, Danira hade babysitting i lördags, så jag och Kate fixade oss hemma hos mig, tog spriten och gick hem till Danira och börja förfesta i hennes rum med Piña Colada och Sambucca. Sen kom Daniras v-föräldrar hem och vi började röra oss mot Arts.
Klockren kväll som alltid i Arts, det som räddade min helg var att min v-familj sa att de skulle komma hem i lördags, men de hade massa andra saker att göra så att de kommer hem imorrn :D

När våran favorit bouncer såg mig sa han;
B; R u sober 2day?
A; I'm always sober!
B; HAHA, yeah right, u remember last sunday?
A; No i don't remember anything from that night, so I'm never drinking again.
B, Yeah right, c u outside in 30 minutes, totally wasted , HAHA!

När vi gick ut för att röka kom ett gäng med killar fram till oss, TVÄRSKÖNA, varenda en av dom.
En var magiker och promoter till Movida, SÅJAAH!
Den andra började dansa med mig och resten av dom var bara hur sköna som helst.
Vi tog bilder den kvällen, men när jag bad en kille ta kort på oss, gjorde han det, sen tappade han min kamera och den gick sönder, EFTER ALLT MIN KAMERA HAR GÅTT IGENOM, SÅ GÅR DEN SÖNDER NÄR MAN TAPPAR DEN I GOLVET, come on, i Vendome badade den i toaletten utan att nåt hände, men jag har övertalat mamma & pappa att köpa en ny till mig i födelsedagspresent (A)

Efter Arts gick vi till KFC och svullade som vanligt och sen tog vi bussen hem, om jag inte nämt det förut så gör jag det nu, BUSSRESAN HEM ÄR MIN FAVORIT DEL AV KVÄLLEN, man träffar jämt så roliga människor på bussen.
Efter att vi åkt några stationer så kom det ett gäng killar in i bussen, och satte sog lite överallt runt oss och var högljudda men hur sköna som helst, tyckte vi iaf och resten av bussen också för den delen, förutom en kvinna längst bak i bussen som ville sova :S så hon började skrika åt killarna.

Kvinnan; Could u keep it down please, i'm trying 2 sleep.
Killen; What?! This is a publc transport, i've got a oyster card, i've got right. Obama is the president now (hab var svart)
Kvinnan, I'm gonna press charges
Killen, Do that n I will Rihanna u.
Bussen, HAHAHAHAHHAHAHAA
Kvinnan; Its not funny, BLAA BLAA BLAA.
Killen; If u had said that 5 years ago, i would have cried, BUT OBAMA IS PRESIDENT!

Sen gick vi hem till mig för att sova.


















XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback