It's tea o'clock..

..at the secret garden party!

Vaknade upp, jag och Danira iaf, i samma säng och kollade på varandra och dog av skratt bara, (åt killen på bussen kvällen innan), gick ner och försökte komma på vad vi skulle göra och vart vi skulle. Det var så fint väder i söndags, så vi bestämde oss för att ligga i min gård och sola, gick upp, bytte om, hämtade olivoljan och la oss på min gräsmatta i hopp om att få färg I LONDON :P.
Kate vaknade och gjorde oss sällskap, vi låg där en stund tills jag kom på den bästa iden EVER, vi kunde ju grilla.
Gick till Co-op och köpte en engångsgrill och massa saker att grilla, de köpte öl och jag cider, tillbaka hem till mig och satte igång grillningen, medans vi grillade och drack så kom låten, summerjam, EN TYPISK SOMMARLÅT, och vi blev galna, tänk er bara.
Skitvarm ute, knappt så att det blåser, folk du älskar att vara med, cider och öl, insmorda i olivolja, lukten av grillen som sveper över en och så en underbar sommarlåt, vi kunde inte sluta le, ingen av oss. Den perfekta sommarkänslan!

Efter det gick vi upp och började fixa oss, den ena duscha efter den andra för att få bort grillukten ur vårat hår, sen sminkade vi oss, mamma ringde och medans jag pratade med henne, ringde min mobil på nedervåningen, så jag sprang ner för att svara, RAMLA I TRAPPAN, slog sönder mig, pratade klart i mobilen, gick upp förtrappan och RAMLA IGEN!

Det var nån Secret Garden fest i Arts, så vi gick dit, NYKTRA!
Drack där en stund, det var inte så mycket folk som vi trodde att det skulle vara på just den festen. Stod och dansa en stund sen gick vi och satte oss ner, så kom C fram till och vi började prata.

Jag; I'm so sorry if I said anything last sunday.
C; What?
Jag; I had to much 2 drink, really dont remember anything.
C; OH YES, U WAS DRUNK!

Enligt honom hade jag inte sagt eller gjort nåt jag borde säga förlåt för.

När vi skulle beställa drinkar så var diskplockaren där, LÄS; han är NY där ocrh såhär sa han.

Han; U girls here again?!
We; Yes, haha
Han; Man, u must really love this place.
We; WE DO!

och när vi skulle hem stod han i garderoben och sa;

Han; Bye, c u 2moro!
We; HAHA, no!

Vi funderade på om vi skulle dit imorrn, men Danira har babysitting ikväll, dessutomm så kommer Melisa hem från Bosnien idag, så vi ska träffa henne.
Har inga bilder från igår, de har Danira, men såfort jag får dom, lägger jag upp dom.

XoXo

Kommentarer
Postat av: pega

Jag vet att du snart fyller år Älskling.

Synd att du inte kommer hem så vi kan fira dig..

Älskar dig Anja min bambiii..pössssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Postat av: BINA

Jaha va kul :D Det tänkte jag inte på :P Hu är livet i london då?

2009-04-27 @ 19:19:42
URL: http://bplace.blogg.se/
Postat av: pega

Ett stort grattis till min UNDERBARA tjej..

JAG HOPPAS ATT DU FÅR EN HÄRLIG DAG OCH MASSA UPPMÄRKSAMHET AV DEM I LONDON...pusssssssssssssssssssssssssss

2009-05-06 @ 10:48:25
URL: http://peggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback