Just..

..because!

Min v-familj är i Bosnien, de åkte igår n that means THAT I'M HOME ALONE!
Melisa har också åkt till Bosnien, så jag och Danira har ett hus för oss själva :D LOVELY!

Igår ville vi gå ut, men sen så bestämde vi oss för att inte gå ut, men när Danira kom hit så ville vi ut igen och vi hade Maya i tankarna vilket ändrades snabbt till Arts Club, vilket vi inte borde ha gjort!
Började med att shotta tequila och träffa 2 idioter som vanligt, sen gav oss J 2 tequila shottar (J är en bartender där) efter det blev det en till tequila och efter den tequilan kom J med 2 till och efter dom blev de en jägermeistershot och jag var borta!
Minns att Danira gav mig en shot till och en drink efter det, största misstaget hon kunde ha gjort! Jag var demolerad, 9 shottar och en drink, OMG!
Var fullare än fullast och min baksmälla idag är inget att leka med, det är första gången i mitt liv jag har baksmälla, fy fan asså!

I fredags var jag och Danira ute på ett ställe som heter Vendome och var tvugna att ta bussen därifrån till Notting Hill för att sen kunna ta bussen hem, och bussen i Notting Hill stannar precis utanför Arts Club.
Där ett bråk bröt ut, FÖRSTA BRÅKET JAG SER SEN JAG KOM TILL LONDON, och i arts av alla ställen, chockad som fan :S

Såg att C började bråka (C är en vakt i Arts) så jag skicka sms och fråga om han var okej (vilken ursäkt) han ringde dagen efter men jag kunde inte svara så han lämnade en timmes långt meddelande på min voicemail.
Så igår när han kom fram första gången var jag okej, då hade jag bara tagit 2 shottar, men när han kom fram andra gången skällde jag ut han för att han är gift och raggar på 20-åriga tjejer.
Jag sa till en annan bartender, YOU'RE SO FREAKIN HOT!
Jag kan lungt säga att jag inte återvänder till Arts mer.

Danira sov hos mig och väckte mig för tidigt.
Vi gick till Hyde Park, vädret var tråkigt men man kunde sitta där och äta, vi åt mat från Whole Food (bara nyttigheter där) nyttig-skräp-mat typ. :P

Hon gick hem en stund, men snart kommer hon hit igen, ska titta på The women och Twilight.







XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback