Nu förstår jag..

..vad alla pratar om!

Såg på filmer igår med Danira efter att vi kommit hem från Hyde Park. Vi kollade på The Women och TWILIGHT , guud jag tror att jag är kär i Edward Cullen, han är bara för het.
Jag vet att jag är sen med att se filmen och vilja ha en sån vampyr till kille, men jag bryr mig inte och för er som inte har sett den än, GÖR DET NU, PÅ DIREKTEN, SLUTA LÄSA DET HÄR GÅ OCH HYR FILMEN DIREKT :D

Jag och Danira dog när vi tittade på filmen, hans blickar, hans ord, hans ALLT helt enkelt.
Oh, i'm speechless!

Vaknade imorse av att J ringde mig halv 10 och väckte mig, skällde ut han för att han ringde så tidigt och sen insåg jag att jag var ännu större idiot som svarade i telefon vid den tiden.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback