Ytterligare en av..

..Vanjas kommentarer!

För ett tag sen så pratade jag och Vanja om filmen Twilight, han förstod inte hur alla kunde tycka att killen i filmen och inte jag heller (hade inte sett den då) så vi diskuterade det hela tiden!
Nu efter att ha sett filmen och dör för Edward Cullen, så ville Vanja se vad jag pratar om.


((( Provokacija ))) säger:

drömmer du fortfarande om din vampyr

» bambii - never pick the white chocolate. säger:

klaart

((( Provokacija ))) säger:

cek ska kolla

((( Provokacija ))) säger:

trailer

» bambii - never pick the white chocolate. säger:

haj

((( Provokacija ))) säger:

OMG GUMMAN OMMMMGG SÄGER JA BARA

((( Provokacija ))) säger:

JAG E KÄR

((( Provokacija ))) säger:

OMG GUMMAN

» bambii - never pick the white chocolate. säger:

HHAHAHAHAHAHAA

((( Provokacija ))) säger:

MUSTAFA SANDAL E SNYGGARE ÄN HAN FÖR FAN





XoXo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback