Ensam hemma..

..som vanligt!

Brorsan är fortfarande i Bangladesh (kommer hem imorrn) mamma och pappa jobbar.
Jag och Simba är hemma helst själva så som det har varit de senaste tre veckorna medans min bror har varit utomlands.

Nu ska vi göra pannkakor och vänta på att House börjar (om en timme) har blivit helt beroende av det programmet också. Det är ju sjukt bra, ni kan inte påstå något annat, eller?

Måste gå ut ut mitt hus idag, har inte lämnat hemmet sen i lördags, har bara suttit hemma, ugglat & svullat, Guuud asså!
Idag måste jag nog träffa lite kompisar och sånt tror jag, kommer ju inte se de på hur länge som helst men jag antar att jag inte riktigt har insett det riktigt. Så ikväll ska jag väl ringa n¨ån och gå ut hoppas jag :P



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback