HAHAHA..

..hon har gjort det igen!

När vi fikade skulle jag och Amanda iväg och ta en dzara och innan det hade vi skojat om att det inte finns mascara i London och att Merdi & Irma inte ville skicka till mig från Sverige!
Min och Amandas konversation;

Anja; Amanda loo, du kommer väl skicka mascara till mig?
Amanda; Mascarorna i USA är helt f*cked up, borstarna helt tjocka och sjuka.
Anja; Aja, skicka hrifrån bara, vi använder samma du och jag.
Amanda; Köp märket MAC, jag använde det jämt i USA.
Anja; Jag ska till London.
Amanda; Men det finns väl i Kanada också?
Anja; Aa, men jag ska till London.
Amanda; Men ligger inte London i Kanada? (FULLT ALLVARLIG)
Anja; Jo, självklart (Driver med henne)
Amanda; Men ärligt asså?
Anja; Skojar du eller? Det ligger i England, STORBRITTANIEN
Amanda; Men ligger inte Kanada i England?
Anja; DU SKOJAR VA, SÄG ATT DU DRIVER?
Amanda; Geografi är inte min starka sida.

Som sagt, Amanda gör alltid min dag innan jag ska resa iväg nånstans. Kommer ni ihåg att hon tvinga mig dricka innan jag skulle till Turkiet?
Nu har hon gjort det, ONCE AGAIN!




XoXo

Kommentarer
Postat av: Irma

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMG NEJ NEJ NEJ! SÄG INTE. LÄGG UPP DETTA PÅ BDB OCKSÅ SÅ ALLA DÄR OCKSÅ FÅR SE.

2009-02-13 @ 01:45:44
Postat av: Anjaa

HAHA, OKERÅ :D

Postat av: stina

Jasså! Vad roligt! Hoppas resan går/gått bra :) Vart ska du bo? Kram

2009-02-13 @ 11:11:35
URL: http://sstinaa.blogg.se/
Postat av: sahaar

hahahahahaha helt skadad!!

2009-02-18 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback