Har inte orkat..

..uppdatera längre!

Min energi har liksom bara runnit av mig, ligger hemma om dagarna och kollar på Scrubs & The Simpsons, så jag har inget roligt att skriva faktiskt.
Har inte varit ute och festat ens (då är dt kris) bara varit och fikat (med Vanja & Sandi, who else liksom)

Tiden har gått sjukt snabbt, minns mitt inlägg jag skrev om att jag flyttar om 24 dagar, HÅLL I HATTEN, nu är det vara tre dagar kvar.
Endast tre dagar kvar, förstå det?
Har inte fått in någon känsla än liksom, kommer nog att börja känna av det på Arlanda eller när jag börjar packa ner ALLA mina saker (nej har inte börjat än).
Vad tar man med sig liksom när man flyttar till ett helt nytt land?

-Kläder
-Hygienartiklar
-Smink
-Bodylotions
-ALLA mina ansiktsprodukter
-Bilderna i mitt rum
-Min mamma?! :/

Äh, får ta det som det kommer, ska börja packa på onsdag.
Måste köpa nån present till de där barnen. Vad köper man till barn man aldrig har träffat & inte känner?
Nåt som symboliserar Sverige?

HAR NI FÖRSLAG??




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback