I never been..

..a quitter! (stavning?)

Jag ska klara av ett helt år i London, JAG BARA SKA!
Jag r inte typen som ger upp, hur envis jag än är (VILKET ÄR GROVT) så kommer jag att bita ihop och svälja, ska ta mig igenom det jag själv har gett mig in på!
Jag kommer ha hemlängtan som fan, och det vet jag, jag är fullt medveten om det.
MEN JAG KLARAR MIG, det måste gå över förr eller senare, kanske inte helt och hållet, men bättre måste det bli med tiden!

Jag valde själv att stanna i ett år och jag SKA stanna i ett år.
Så alla ni som säger att jag kommer komma hem inom två månader (Merdi, Irma & Vildana) ni kommer få se, jag kommer stanna ut HELA min tid och ni kommer få äta upp era egna ord.

Kul med kompisar som stöttar mig ha? I KNOW, IT FEELS AWESOME

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback