Jag har inte..

..tvättat hälften!

Eller jag och jag , mamma har inte ens tvttat hlften av alla mina kläder som jag ska ha med mig på fredag :O det är väl delvis mitt fel eftersom jag inte lagt dom i tvättkorgen, MEN ÄNDÅ!
Nu kommer hon vara tvungen att tvätta oavbrutet fram till torsdag kväll, speciellt mina underkläder, när jag öppnade hade jag typ inga trosor där inne, men tack och lov så hade hon en hel tvättmaskin med bara mina udnerkläder i som pecis hade blivit klara och jag la dom på tork!

Var ute med Simba och för en stund sen, nu tittar vi på House och tar det lungt!
Har, som vanligt, sovit jättedåligt inatt, la mig vid fem och vaknade runt 12 tror jag, mina ögon vill stängas nu bara.

Ska hämta pannkakor och en kopp kaffe :P och fortsätta titta på tv.




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback