Jag vill inte..

..säga hej då till alla!

Det som är ännu jobbigare än att lämna alla r att säga hej då till alla.
Man vet inte liksom vad man ska säga; vi ses, ha det bra, håll mig uppdaterad, trevlig resa, hör av dig nr du kommer fram. Alltid samma ord och samma f'cked up känsla.
Idag sa jag hej då till de 2 viktigaste människorna i mitt liv, oh Gud vad det var jobbigt, jag gick sönder inifrån och hela vägen ut. På vägen hem träffade jag Becca, Orhan och Michael, sa hej då till dom och gick hela vgen hem medans tårarna forsade, som tur är så är det ju kallt ute och man kunde tro att det var kylan :P

Imorgon måste jag;
- Växla pengar.
- Packa ner det sista (NEJ DET ÄR INTE KLART ÄNNU)
- Köpa mina ansiktsprodukter.
- Städa mitt rum

Det är säkert 10 saker till som jag inte kan komma på men som jag kommer komma på så fort jag sätter min fot på flygplanet.
Ska dessutom flyga Fredag den 13:e, jag som vanligtvist inte ens brukar gå ut de dagarna ska först åka tåg själv och sen flyga helt själv, stackars de som sitter bredvid mig bara, ni lär få er ett minne för livet.



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback