Läser fortfarande..

..Au-Pair bloggar!

Nästan sjukt hur mycket jag har levt mig in i det! Men allas är så himla intressanta, alla har olika saker att berätta om, saker de trivs, saker de hatar.
Ni kanske inte tycker det är så intressant, men jag ÄLSKAR det verkligen, dessutom är den en tidsfördrift.
Nu vet jag vilka saker jag ska kräva av familjen när jag kommer dit och vad de förväntar sig att jag ska & inte ska göra.

Blev väldigt tråkiga inlägg idag måste jag erkänna (inte för min del då) men men, det kommer väl imorgon om jag hittar på nåt vettigt att göra :P

XoXo

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, naaw vad gullig du är!

läste också mycket aupair bloggar innan jag åkte, det var på både gott och ont tyckte jag, för vissa verkade ju ha så kul och man vet ju aldrig om man kommer trivas eller ej.

Så lycka till, de första veckorna är väldigt intensiva men åh så roliga!! :)

Postat av: Blivand

Vilka au pair bloggar läser du?

Behöver tips, ska också åka som au pair, fast det blir efter studenten dårå.

2009-02-09 @ 21:21:17
Postat av: Blivande AU PAIR

Hejsan, vilka au pair bloggar läser du? Behöver tips för vill åka, men inte nuj, efter studenten dårå

2009-02-09 @ 21:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback