Min såkallade..

..utekväll!

Först började det med att jag var helt lost in space och inte hade nån aning om vad jag ville göra, trodde jag skulle klara av att titta på film en lördag kväll, men nej nej!
Andjela ringde vid halv 7 tiden och fråga om jag ville med på en fest i Hageby, och så blev det!
Gick till Merdi för att hämta mitt smink & plattång, mötte upp Andjela och skulle hem till hennes mamma för att fixa oss eftersom hennes mamma är i Gran Canaria, men hennes syster hade tagit Andjelas nycklar så vi kom ingenstans. Jag fick en "smart" ide så jag plinga på hemma hos Adis, KONSTIGT NOG så öppnade han dörren åt mig och lät oss sminka oss inne hos han.

Efter det fick vi skjuts av Mirza till Hageby och den där festen. Kände inte en enda person där inne, utom Andjela då som jag hade kommit dit med.
Satt där ett tag och drack och vid 2 tiden tyckte jag att det var lika bra att åka hem. Tog en snabb sväng förbi Monaco, DÖTT!
Åkte hem för att sova, vilket var lika bra!
Har inga bilder från igår, men ni måste förstå att det är lite svårt utan kamera :D

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback