Mitt första..

..hej då!

Var till Siska faktiskt.
Satt hos Merdi idag, Irma kom förbi en stund, satt och tittade på Sex and the city och Top Model.
Visste att Marjorie skulle åka ut ikväll, hela hon är ett stort nervsammanbrott fan :S

Funderar på om jag inte ska ta och ladda ner de sista avsnitten ? Kommer ju inte veta vem som vinner annars, eller jag kommer veta, men jag vill SE utröstningen!
JAG HOPPAS PÅ ANALEIGH!!

Aja, Siska kom förbi också, hann dricka en sista kopp kaffe med henne :'( ! Ooh, vem ska dricka kaffe med mig i alla tider i London ? Här hade jag ju henne, vi drack kaffe i alla tider och alla stunder, pratade om vårat framtida kändisskap, vem ska jag få såna brilijanta ideér mer med?
Ska iaf ringa HENNE när jag är på Arlanda, det är hennes terretorium, som hundar när de markerar vart de kissar, så har Siska markerat Arlanda (inte genom att kissa asså)

Nu blir det lite Simpsons & Scrubs, sen SOVA!



XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback