Nej nej..

..sova kan jag inte!

Inte för att jag brukar kunna göra det annars, men just nu är det extra f'cked up, jag flyttar imorgon, inte bara hemifrån utan till ett annat land, HEMIFRÅN!
Jag lämnar liksom ALLT bakom mig och drar.

Växlade pengar idag till pund, fikade med Irma, Amanda, Becca, Tessan, Merdi, Sara och Ema idag, i Coffe House, den mitt i stan, trevligt trevlig. När alla hade gått och det bara var jag, Irma, Amanda och Merdi kvar kom jag på att jag behövde ladda på mitt kort på mobilen, så jag gick till kiosken bredvid där, fick även med mig 4 kinder ägg och 4 (världens fulaste) klubbor med mig som en avskedspresent till tjejerna (och så en till mig).
Leksakerna har jag sagt att de MÅSTE ha kvar som minne av mig.

Merdi mitt hjärta började gråta mitt i Coffe House från ingenstan <3
Irma bad mig vara tråkig så att hon inte saknar mig så mycket <3
Trodde jag skulle dö, ville inte visa nåt men det krossade mitt hjärta.
ÄLSKAR ER TJEJER, MER ÄN ORD KAN BESKRIVA!

Kom hem och var hemma ett tag, gick till Världens Bar sen med Vanja, Sandi och Alen, fikade en stund och sa hej då till dom också.
Gud, varför ska det vara så jobbigt? Jag förstår inte?!

Har även pratat med Anisa, som lät värre n min mamma;
Anja ta hand om dig, var inte naiv, var smart, lita inte på alla, var trevlig mot alla men inte för trevlig. Haha, hjärtat mitt, älskar henne och saknar henne sjukt mycket redan.
Fan förra året sågs vi typ varannan månad och nu kommer vi inte ses på flera flera månader :'(

Imorgon åker jag härifrån 15:31 från tågstationen raka vägen till Arlanda, dr jag ska checka in och sen hänga runt på Arlanda tills mitt flyg lyfter. Jajemän, ska fortsätta gråta nu och se på nån serie.




XoXo

Kommentarer
Postat av: Pega

Jag kan inte förstå att du åker idag..

Det gör ont i min själ och jag vill bara krama om dig..

Jag hann inte ens se dig och trodde du kunde messa mig igår och be mig träffa dig var som helst bara jag får se dig..

Jag saknar dig redan och kommer sakna dig sjukt mycket med tiden med..

GLÖM ALDRIG ANJA DU FINNS I MITT HJÄRTA..

FÖRLÅT att jag inte har träffat dig så ofta som jag hade velat!!!

Älskar dig för alltid min fina sötnos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback