Trött, trött..

..trött & trött!!

Har inte fått sova ut idag och jag hatar de dagarna jag inte kan göra det, speciellt om jag har druckit kvällen innan :S
Jag och mamma var hos Amela idag (en som jobbar med mamma och som jag jobbade med förut), drack kaffe och pratade om allt mellan himmel & jord.

När jag kom hem skulle jag titta på filmen "Click" men självklart så fick min dator lungcancer direkt så det sket sig faktiskt.
Då fick jag en jättebra idé, jag började läsa olika Au-Pair bloggar, inte bara om de som bor i London, utan tjejer som är utspridda över hela världen och gör samma sak som jag ska göra om 12 dagar.
Hur roligt som helst, man lever sig in i deras historier, man undrar hur man själv kommer att ha det osv.

Nu ska jag fortsätta läsa andras bloggar och ha det roligt med min tortilla chips & salsa sås :D HAHA

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback