Allt är klappat..

..och klart nu!

Jag har ju pratat om att flytta härifrån, och yes :) det gäller fortfarande..
Om 6 veckor sticker jag för att jobba som Au-Pair i London :D :D :D..
Har nog ALDRIG längtat efter nåt så mycket som jag längtar efter London!

Det bästa är att det är en bosnisk familj jag ska till, och för er som inte vet,, så är jag själv från  Bosnien!
Fick ett erbjudande hos en svensk familj i London och ett par andra där också, sen har jag fått några erbjudande i Italien och Spanien.. Skulle egentligen föredra Italien (pga språket) men nu valde jag just London för att se hur dt är att vara Au-Pair, att vara borta hemifrån, jag kan språket m.m.

Enligt min värdfamilj så har hennes grannar alla bosniska Au-Pairs och alla de tre tjejerna umgås och hon tror att jag snabbt kommer hitta umgänge, vilket är BRA eftersom mitt lokalsinne är NOLL, eller hur Patt ;) HAHA.
Man vill ju ändå kunna ta sig runt i en storstad och KUNNA HITTA HEM SEN IGEN!

Jag hoppas att jag trivs, tror verkligen att jag kommer göra det.
Hitta en blogg igår om en Au-Pair från Sverige som bor i London. Hon berättar om sitt liv därborta, hennes värdfamilj, barnen, vad hon gör om dagarna, ska lägga en länk på hennes blogg här ska först fråga om jag får för henne.
Jag bad nämligen henne adda mig på MSN, så att jag kunde fråga lite och så. Hon var verkligen hjälpsam och jag hoppas att jag får prata mer med henne om London.. Thanks Ylva ;)

Nu ska jag äta och sen kolla p How I met your mother.





XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback