Fatta att..

..hon flyger nu!

Kl.10.00 imorgon bitta (svensk tid) är Patti framme i Brasilien där hon ska vänta på ett flyg till Chile. Från Frankfurt (där hon mellanlandade först) ska hon få sitta på ett flyg i 13 timmar, ORKA SÄGER JAG BARA!
Saknar henne redan, har inte fått några sms idag av henne, vilket känns hur skumt som helst :S fick ett mess vid tre tiden förresten, innan hon lyfte antar jag.
Men jag är van att få sms vid den här tiden då hon undrar vad jag gör och sånt, ooh det kommer bli så tomt här hemma utan henne.

Kollar på Gossip Girl nu, avsnitten har varit lite förstörda. Den personen som jag sa hade gjort abort, det visade sig vara fel, hon adopterade bort det barnet utan att säga till killen hon fick det med..
Vilken klockren serie asså.




XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback