Fattar inte folk..

..att jag har gränser?

De som känner mig borde fanimej veta att jag har GRÄNSER och de gräns(erna) (har en gräns bara) är väldigt kort. Jag blir hur arg som helst på kanske ingetting väldigt ofta, har väldigt kort stubin och inget tålamod alls.
Ni som känner mig tänker säkert; Äntligen skriver hon nåt vettigt i den här bloggen!
ALLA som känner mig vet att jag funkar på ett visst sätt, man säger inte vad som helst till mig, SPECIELLT om man inte känner mig. Mina kompisar kan driva med mig hur mycket som helst och säga vad som helst, men känner du mig inte, VA TYST, SNÄLLA om du inte ska säga nåt vettigt.

Killar jag har varit tillsammans med/dejtat, vet sin plats och att de inte kan bete sig hur som helst med mig, jag nöjer mig inte utan jag säger ifrån (vilket vissa inte vågar göra).

Och folk som försöker testa mig och se hur långt jag kan gå och vara snäll, snälla låt bli, ni kommer INGENSTANS!
För det mesta är jag glad, social och pratglad jag blir arg väldigt sällan, men när jag väl spricker, då betyder det att jag har fått nog!
Som ni märker ni är jag så suuuuuuur, oh blir så less på människor ibland vill bara skrika!


 

XoXo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback