Good news and..

..bad news!

De bra nyheterna är att Irma är hemma igen, ÄLSKLING HAR SAKNAT HENNE SÅ SJUKT MYCKET!
Två månader har hon varit nere i Serbien, det har gått snabbt med det har känts av som fan också.. Nu är hon hemma och vi kan ta igen ALLT vi har missat med varandra hjärtat mitt <3

De dåliga nyheterna är att Patt har åkt till Chile :'( hon åkte till Arlanda kl.10.00 imorse. Var med henne igår, vi var hos Kaarina och pratade om en massa saker. Sen gick vi ner till henne och blev sugna på McDonald's, då ringa vi Gina & Johan som också ville dit, så vi åkte, hämtade mat och satte oss hos Kaarina för att äta, tog en cigg och gick ner till Patt igen.
Hon packade in sina sista saker och vi la oss i sängen för att titta på tv, jag som hade sovit ca 10 timmar på 4 dygn, lyckades hålla mig vaken på nåt sätt bara för att hon skulle åka, men till slut däckade vi båda..
Hon väckte mig imorse, vi käkade frukost, drack kaffe, sen var det dags för henne att åka.
Vi gick ner till parkeringen och hon började gråta, jag skämdes för att gråta just då, men så fort hon hade åkt och jag vände mig för att gå hem, forsade tårarna som värsta Niagarafallet.

Hur ska jag klara mig så länge utan henne ?
Hade jag varit hemma i Mars när hon kommer, hade det inte varit så farligt, men jag ska till London och kommer inte se henne försen min födelsedag, då hon antigen kommer till London eller om jag kommer hem eftersom Gina fyller 20 några dagar efter mig..

Kom från Patt vid halv 11 och somnade direkt.
Vaknade vid fyra av att Irma hade skickat mess och jag ville ju träffa henne. Så jag sminkade mig lite snabbt och tog på mig fullt med kläder och gick hem till hennes syster, där vi tog igen allt vi har missat, eller aa, det mesta iallafall ;)

Ska kolla på Gossip Girl nu och sen sova tror jag.





XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback