I know it's..

..been a while!

BORTA BRA MEN HEMMA ÄR INTE SÅ BÄST TROTS ALLT!

Hade så himla roligt  Göteborg, det var helt sjukt hur roligt jag hade, FINNS INGA ORD! (Som vanligt)
Älskar den staden, älskar folket, ALLT ALLT & ALLT älskar jag som har med Göteborg att göra!
Speciellt min kusin som överraskar sina halsmandlar dag in & dag ut.. HAHA!

Vårat nyår var hur lyckat som helst, först fest hos Anisa sen vidare hem till Ivo innan 12-slaget, inte för att jag kände så många som var på den festen, men jag lärde känna alla och alla var underbara.
Efter nyår så tog vi det lugnt för det mesta, fikade och festade bara en endaste gång (efter nyår asså) det är ett nytt världsrekord för oss. Det var faktiskt hur skönt som helst gå och fika eller se på film hos Ivo, yesyes!

Träffade även min tjejkompis/ex-granne Natta i Göteborg, tog en fika och tog igen allt som vi har missat. Samma dag träffade vi även Mona, en tjej som Anisa har växt upp med som jag har träffat flera gånger. Men bara en endaste gång fick jag träffa Barre :( vilket var riktigt riktigt illa, hade velat träffa dig fler gånger hjärtat, har haft så mycket att berätta, men det tar vi nog igen!

Vi hittade dockan, tillslut.
I Anisas föräldrars sovrum, enligt Anisa var den på vinden och helt borta (visste inte att hon hade vind ens) :S så på nyår fick jag och Dajana sova med den..

Här kommer lite bilder, från dagrna i GBG.


Daja och jag i Rio Rio


Marre, jag och Farzan i Rio Rio


Anisa och jag i Rio Rio


Ivo och jag på nyår.


Jag, Milos, Maja och TonyKopian på nyår.


Dajana och jag på nyår.


Anisa och jag på PC.


Jag på nyår.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback