Imorgon åker..

..min bror till Bangladesh!

De har nåt slags skolprojekt som kräver att de ska åka till andra sidan jordklotet, HAHA!
Trodde först att Bangladesh var en stad i Indien, men det visade sig vara ett helt eget land, coolt fan :)
Typiskt min bror hade han glömt massa saker i skolan som de måste ha med sig, så jag fick följa med han dit idag för att hämta det, det var inte så mycket, myggmedel & en alcogel, han tänkte hämta det imorgon innan de åker, men de ska samlas klockan ett så det blir lite stressigt, så vi gick tillsammans idag.
Han stannade också i stan för att köpa godis och saker han kommer behöva med sig på flyget, mamma hade köpt kalsonger och strumpor till han också, hahaha, hon ska packa hans väska också, så gör hon minsann inte när jag ska ut och resa :S

Imorgon kommer Vildana och hennes mamma hit, (Merdis syster och mamma för er som inte vet) har faktiskt saknat dom jättemycket måste jag erkänna.
Så det ska bli jätteroligt att träffa dom, ÄNTLIGEN!

Nu ska jag äta och titta på tv, uppdaterar sen.





XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback