Jag är..

..patetisk!

Satt och kolla på Oprah nyss och började STORTJUTA!
Det var en 16-årig flicka som hade jättefin röst och hennes största önska va att få träffa Celine Dion, och vad tror ni händer, jo, hon får UPPTRÄDA med Celine på Madison Sqaure Garden och sjunga låten "Because you loved me" och dedikera den till sin mamma.. Inget att tjuta över egentligen, men jag har mina perioder då jag verkligen gråter till ALLT och nu börjar jag få flipp igen..

Patti väckte mig vid 12 idag. Hörde hemtelefonen ringa först och fattade direkt att det var hon. När den slutade ringa började jag räkna ner 3...2...1 och så ringde min mobil.

HAAALLÅÅÅ, VAAAAKNAAAAAA!

Tyckte att det var lika bra att vakna ändå, släppa ut hunden fan som har varit inlåst hela morgonen och dricka kaffe, ta en cigg, gråta en skvätt och nu ska jag börja göra mig iordning eftersom att jag ska till stan med Patt, hoppas inget mer framkallar att jag börjar gråta.
Tragisk männniska är jag, men men :P

 

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback